//Simple is better

Bonjour!
Hey ! Good days to you!


Welcome to my blog . You've stuck in my unprivate diary. Be nice here or i call My Superman kill you!.

Status :hanya kau dihati ku

Home
Credits

Basecode: Nadya.
Full edit: SitiSyuhadah
Re-Edit by: aiezathirah

monthsary dah xbermakne untuk aku
assalammualaikum ..

hari2 yang aku nanti kan iaitu 2/1/2013. patutnye hari nie aku sambut monthsary aku . sebab time 30/12/2012 ariff pergi bercuti so xdapat nak sambut . tapy dari tady aku tunggu die .ak rasa die tak ingat pun psal nie . mungkin silap aku msg dengan die cakap xnak keluar ary nie . uhm aku ingat die nak pujuk . tapi aku hanya bertepuk sebelah tangan sahaja .

kenape dari dulu aku yang die rancang nak bg aku something mesti xpenah aku dapat . ya allah aku faham mungkin die tak sekaya yang aku pikir . mungkin aku mengharap sangat nak ape yang die janji kan tapy aku pikirkan xperlu la aku nak memakse die . uhm . dah banyak kali monthsary tak sambut . ya allah hanya kau saje yang faham betape kecewa hati aku sekrang ..





aku ingat lagi barang yang die nak sangat bg kat aku . penah sekali aku bertnye mengenai ini . aku menangis bile die cakap aku nie perempuan jenis ungkin ape yang die nak bagi . die cakap aku memang nak sngat bende tuh sampai tak pikir die ada duet atau pun tidak . ya allah . sesungguhnye aku tahu die takde duet aku takkan tnye bende ini . die sendiri yang buat aku percaya 100% yang die mampu beli bende ini . tapy hakikatnye aku hanya mampu mencerita kepada kawan2 aku sahaja . tanpe mendapat ape yang die nak bg .     mungkin dulu aku sakit hati sangat . tapi sekarang aku faham . aku xboleh mintak lebih2 dari die . aku tak penah menyesal mencintai kau ariff walaupun hati kite sama2 penah dikecewakan .