//Simple is better

Bonjour!
Hey ! Good days to you!


Welcome to my blog . You've stuck in my unprivate diary. Be nice here or i call My Superman kill you!.

Status :hanya kau dihati ku

Home
Credits

Basecode: Nadya.
Full edit: SitiSyuhadah
Re-Edit by: aiezathirah

kenape tak jujur

8 /1/2013

aku terasa nak bukak facebook ariff . bile aku bukak aku terjumpe gambar nie . gambar semasa kat pangkor . tetapi aku merasa kelainan sebab ariff kata die pergi dengan family . kenape aku tengok gambar nie . macam die pergi dengan kawan-kawan die . lagi-lagi . dengan perempuan yang aku tak suke tuh . ya allah kenape la die xjujur sahaja , kenape mesti menipu dengan aku . terang2 aku cam baju yang die pakai tuh . cap semua aku tahu la . kalau aku tak bukak mesti sampai bile2 pun aku tak tahu yang aku di tipu kan  .   mekasih sayang buat aku macam nie . mungkin dulu kau yang merana . sekarang aku pulak . ooh okay  aku faham .