//Simple is better

Bonjour!
Hey ! Good days to you!


Welcome to my blog . You've stuck in my unprivate diary. Be nice here or i call My Superman kill you!.

Status :hanya kau dihati ku

Home
Credits

Basecode: Nadya.
Full edit: SitiSyuhadah
Re-Edit by: aiezathirah

happy keh aku
6 /1/2013

hari nie bufday aizzudin . kawan baik aku time kat kem umno . maafkan aku sebab mungkir janji nak belanje kau mcd . uhm . aku nak sangat keluar dengan ariff ary nie jerla hari yang betul2 aku ley keluar . tapy time keluar aku xsehappy yang aku sangkekan .

aku tak sedap hati time nak keluar rumah tapi mcm ada something akan berlaku . tapi ea betul . mia xdapat join aku g jalan2 . ya allah aku nak nagis . tapyy aku diam jer . aku g rumah shuwei amik die . and kite owg g jusco .. aku nie mcm dah xbermakne untuk ariff . die layan aku nak xnak jer. . uhm k fine salah aku jugak sedih sebab mia xd sampai xmu cakap dengan siapa2 . makan ayam . and g karoke . lepak taman . and balik . otw balik . aku xnak ariff teman kan . aku just nak bersendiri . aku tension sangat . sebab hari nie . aku xhappy macam aku nak . . tapy ariff seboleh2 nak ikot . so die ikot aku g teman aku selalu joging . aku tahu die panas . so tuh sebab aku xnak die ada. dah die nak jugak xley buat ape lah . dari kol 5 sampai kol 6 jer , die xkasi aku ddk sana lama2 .

sepanjang keluar hari nie . aku cakap kat korang . aku sedih sangat . tuhan jer tahu . entah la aku kecewa . sangat .. nak tahu kenape . ariff beli jam . xbagithu aku . die kata nak beli sama2 tapy die yang beli dulu . uhm sedihnye . aku rasa nak g lari satu jusco tady nasib shuwei ada . boleh buat aku happy sikit2.. sorry la kalau ayat aku kelam kabut . tension nye pasal