//Simple is better

Bonjour!
Hey ! Good days to you!


Welcome to my blog . You've stuck in my unprivate diary. Be nice here or i call My Superman kill you!.

Status :hanya kau dihati ku

Home
Credits

Basecode: Nadya.
Full edit: SitiSyuhadah
Re-Edit by: aiezathirah

si tembam yang kesunyian
hello ! hari ini 21/12/2012 .

hari yang amat menyedihkan buat aku . duduk dalam bilik tanpa berbuat ape-ape . aku sungguh bosan . menunggu ariff helmy balik kerja dari pagi sampai petang . hidup rasa sepi sahaja . kawan-kawan sekarang semua sibok dengan kerja masing-masing . aku dah takda tempat nak mengadu nasib . walaupun mia kawan baik aku selalu ada untuk aku tapi aku taknak ganggu die . lagi pun die dah happy dengan kekasihnye peter . aku doakan dieowg kekal sampai  bile-bile . amin :) .

ya allah . kenape ye . hati aku selalu tak sedap . aku selalu pikir bukan-bukan terhadap ariff helmy . sungguh aku mencintai die . aku tak sanggup ditinggalkan lagi . aku harap ape yang aku pikir nie hanya la permainan otak aku sahaja . ariff helmy sanggat baik untuk aku . aku janji aku takkan ulangi lagi kesilapan yang penah aku buat kat die .a kau tak nak die menderita macam dulu lagi . ya allah aku mohon kau bantu la hamba untuk mengubah diri hamba ini .

satu setengah hari aku tanpa phone bb touch . uhm salah aku jugak tak bagithu mama mengenai phone tuh . tak pasal-pasal mama rampas . nasib la aku sorokkan phone vivaz kat bawah bantal . uhm kalau tak mampos aku tak dapat msg dengan ariff hemly . satu hari ini tak dapat kol die un aku nak gile ini kan kalau aku takde phone . ley mati la aku nie  . hehe . okay la itu sahaja aku nak story un hari ini . hope kite jumpe untuk cerita ecok . askum :) aiezathirah .....