//Simple is better

Bonjour!
Hey ! Good days to you!


Welcome to my blog . You've stuck in my unprivate diary. Be nice here or i call My Superman kill you!.

Status :hanya kau dihati ku

Home
Credits

Basecode: Nadya.
Full edit: SitiSyuhadah
Re-Edit by: aiezathirah

senget masak nasi tawar
22/12/2012
assalammualaikum ...

macam awal pulak aku update blog hari ini . ahh biau la . aku dah takde kerja nak buat macam kan . hari ini bangun jer tenguk phone . ariff hemly tak msg un cakap die nak pergi kerja . uhm mybe kredit die habis kot sebab semalam bergayut sampai tak ingat dunia . hehehe . pastuh terpaksa la aku kol nak tahu die kerja keh tak hari ini . kol pinye kol die tak angkat sebab dalam kereta . uhm yerla . otw nak pergi kerja . what ever la asalkan aku tahu die kerja .

disebabkan bangun awal . tak la awal sangat kan . aku kene masak nasi goreng , wow nenek cakap sedap . haha bangga aku sekejap . sedap keh . aku rasa tawar jer . so nenek la yg masukkan garam . malu jer . aku masak nasi goreng tawar . haha . okla tuh jer nak story pagi . bbye ..aiezathirah