//Simple is better

Bonjour!
Hey ! Good days to you!


Welcome to my blog . You've stuck in my unprivate diary. Be nice here or i call My Superman kill you!.

Status :hanya kau dihati ku

Home
Credits

Basecode: Nadya.
Full edit: SitiSyuhadah
Re-Edit by: aiezathirah

rancangan aku musnah

1/1/2013

aku sedih sangat sebab malam semalam . ape yang aku rancang musnah begitu sajer . aku ingat semalam nak story kat die pasal first time kami berkenalan . tibe-tibe kami bergadoh sebab aku layan budak laki . it mean aku mungkir janji . uhm okay salah aku layan lelaki . penat aku cari topap nasib adeq zaty rajin tolong sharekan topap kat aku . semata2 aku nak col ariff . dah la time tuh aku tengah betul2 tak sihat .  uhm sory ariff . semalam aku tension sangat . aku amik panadol 1 tablee aku abis kan sekali gus . hadiah yang aku nak bg kat die untuk monthsary pun aku dah koyak kan . aku sedih sangat semalam sampai tak dapat nak kawal emosi aku . pagi nie ariff msg . aku sebersalah nak msg die . ya allah aku lemah nak menghadap msg yang die hantar .