//Simple is better

Bonjour!
Hey ! Good days to you!


Welcome to my blog . You've stuck in my unprivate diary. Be nice here or i call My Superman kill you!.

Status :hanya kau dihati ku

Home
Credits

Basecode: Nadya.
Full edit: SitiSyuhadah
Re-Edit by: aiezathirah

holiday
23/12/2012

hye . barang tak kemas lagi . ecok dah nak pergi bercuti . berat nye hati nak tinggalkan nenek sorang2 kat rumah . ikotkan hati nak jer angkut nenek g sekali . tapi tahu la orang tua mane nak tinggalkan rumah die lama-lama . tak tahu nak bawak baju ape . dah la seluar track aku langsung takde . takkan nak mandy pakai baju kurung kot . hahah . mesti malu gile . macam mane aku nak bagithu ariff eak . aku tahot die tak kasi aku pergi jer . uhm tau la laki aku sorang nie . aku pergi jamban pun nak ikot inikan kalau aku bercuti . aahh biau la pandai2 la aku pujuk nanti . dah lama nak holiday kot . sekali sekala aku nak pergi xkan die nak halang aku kot kan . ya allah . aku harap pergi dan balik aku selamat . amin .. kbye ..aiezathirah...