//Simple is better

Bonjour!
Hey ! Good days to you!


Welcome to my blog . You've stuck in my unprivate diary. Be nice here or i call My Superman kill you!.

Status :hanya kau dihati ku

Home
Credits

Basecode: Nadya.
Full edit: SitiSyuhadah
Re-Edit by: aiezathirah

hilang semuanye
assalammualaikum ..

hari demi hari , aku rasa kelainan dalam hidup nie . aku selalu mimpi ariff dengan fatin . almost 4 kali mimpi yang sama mengulangi tidur aku . apekah itu satu petanda buruk dalam percintaan aku ? atau hanya permainan tidur aku sahaja ! uhm pening kepala aku memikirkan hal ini . makin lama aku  pikir makin teruk perasaan aku terhadap ariff musnah .. sejak aku mimpi benda tuh aku selalu mengelak dari ariff .aku rasa mcm tak patut wujud dalam hidup die .  aku mendiamkan diri . tak mkansemua . uhm ..

sekarang aku merasa sunyi sebab mia dan shuyi semua dah sibok . mungkin aku kene berdikari hidup tanpa dieowg kot . lagi2 aku dah kecewakan mia . aku tahu salah aku . mungkin aku hanya mampu melarikan diri dari masalah aku . itu sahaja yang aku tahu . aku jenis tk reti nak mintak maaf . aku tahu kalau aku mintak maaf pun mungkin kepecayaan die dah hilang untuk aku. so aku rasa better aku mendiam jer . I MISS U AMIELIA RAZIK ..