//Simple is better

Bonjour!
Hey ! Good days to you!


Welcome to my blog . You've stuck in my unprivate diary. Be nice here or i call My Superman kill you!.

Status :hanya kau dihati ku

Home
Credits

Basecode: Nadya.
Full edit: SitiSyuhadah
Re-Edit by: aiezathirah

ego keh aku nie
23/12/2012

assalammualaikum ..

al fatihah kepada arwah abang azwan . semoga roh nye di tempatkan dengan orang yang beriman . kepergian abang sungguh mengejukkan ahli keluarga aku . secepat itu die pergi . die la abang sedara yang baik . selalu bawak adeq-adeq aku naik motor . mesti sunyi tanpa die  ya allah . aku tak terkata bile nenek cakap abg azwan dah takde . rasa macam bermimpi sahaja ..

ariff helmy tak col aku pun . mungkin die tido sebab letih semalam kerja over time . uhm xpew aku faham . tapi dalam masa yang sama . aku sedih sebab aku rasa diabaikan . ya allah kuatkan hamba untuk bersabar . semalam aku betul2 rindu kat die . mungkin sikap ego aku . aku tak kasi ariff hemly col . aku tahu die penat aku just nak die rehat . lagi-lagi kaki die bengkak . so aku xnak die tension . im sorry sayang .. aku doakan kaki die cepat baik . amin . kbye .. aiezathirah..