//Simple is better

Bonjour!
Hey ! Good days to you!


Welcome to my blog . You've stuck in my unprivate diary. Be nice here or i call My Superman kill you!.

Status :hanya kau dihati ku

Home
Credits

Basecode: Nadya.
Full edit: SitiSyuhadah
Re-Edit by: aiezathirah

ape yang aku pendam
23/12/2012

NN yup tuh nama pendeq die . kenape aku tak boleh lupekan die . aku mencintai die sewaktu bersama ariff . aku curang dengan ariff sebab aku jatuh cinta dengan NN . NN buat aku happy . aku rindu masa kali pertama aku berkenalan dengan die dekat bbm . kami berbalas status mengenai cinta . ya allah aku rindu saat itu . dalam masa yang sama aku berdosa sebab buat ariff menderita . almost 2 bulan NN menjauh dari aku . aku try untuk melupekan die tapi perasaan cinta aku kuat sampai aku berbelah bagi dengan cinta aku . aku harap ape yang aku luahkan nie . boleh membuat aku melupekan NN .